Nabídka pracovních míst

Manažer/ka ve financích a finanční poradce
  • Nové
  • TOP
  • Soukromý

Manažer/ka ve financích a finanční poradce

Hledám manažera/ku a finančního poradce Praxi nevyžaduji, aby manažer/ka vybýrně odváděl svou práci, je nezbytné projít celým obchodním procesem, na základě kterého nabije potřebné dovednosti a zkušenosti, díky kterým bude moci úspěšně vykonávat manažerskou činnost.Proč spolupracovat právě se mnou?Vytvářím zázemí pro finanční poradce a manažery. Chci, aby Vaše práce byla co možná nejefektivnější a tím i zisková, proto budete mít k dispozici nástroje, které Vám pomohou odvádět profesionální práci s klienty, ale také budete lépe rozšiřovat svůj tým a pracovat s ním, získáte benefity jako podporu vlastní kanceláře, výhodný leasing, multisport kartu apod.Na celém trhu se odlišujeme tím, že jsme propojili obor financí s dalšími příležitostmi pro naše obchodníky, kde si můžete vytvořit další stabilní příjmy, jako je např. podílet se na projektu v developmentu, obchodování na burze a další. Pro více info se podívejte na náš web - https://www.fin-win.czJdu proti proudu pojišťovákům a finančním poradcům, kteří využívají neznalost finančního trhu ve svůj prospěch, než ve prospěch klienta a záměrně je poškozují na úkor vysoké provize. Proto je důležité, abychom byli na stejné vlně.Budete v prostředí, které Vás bude motivovat a podporovat. Bude okolo Vás spoustu kolegů, který ví co chtějí a jdou si za tím, a to Vás přirozeně posune. Časté soutěže o super ceny a nadstandardní finanční ohodnocení jsou jen třešnička na dortu za dobře odvedenou práci.Je důležité, s kým budete trávit čas v práci a v jakém prostředí, proto se můžete přijít podívat k nám do kanceláře a nasát naší atmosféru, abychom se lépe poznali. Sídlíme na drese Hvězdova 1716/2b Praha 4 v budově Citytower 23. patro.Pokud Vás tento příspěvek zaujal a dává Vám smysl, budu rád, když mi zašlešlete svůj životopis na email pavel.tykal@smsfinance.cz nebo volejte na tel. 605 892 909
100 000 Kč
Praha
TOPNOUT


SALES REPRESENTATIVE - CZECH REPUBLIC-SLOVAKIA
  • TOP
  • Soukromý

SALES REPRESENTATIVE - CZECH REPUBLIC-SLOVAKIA

HANBUD Sp. z o.o. is an established company within the building materials market. Our company is present in Poland, Baltic states, Benelux, Hungary and Romania and is still expanding its scope of activities. We manufacture high quality roofing, profiles for the G / K system, and property fences. We are currently looking for a responsible person to work in the CZECH REPUBLIC and SLOVAKIA.SALES REPRESENTATIVE - CZECH REPUBLIC-SLOVAKIA.The successful candidate will be responsible for:• Acquiring new customers through active measures in the designated region• Building long-term relationships with key customers• Technical consulting regarding the companys product offer• Implementation of sales plans based on the companys strategy• Reporting business activities to the Sales Director • Implementation of marketing projects aimed at optimizing salesFrom candidates we expect:• A Must: Documented experience in the wholesale of roofing materials, steel products or similar construction materials. • A Must: • A network of distributors and contractors and knowledge how to build a distribution network• Ability to conduct business talks and negotiations• Knowledge of the Polish language is welcome• Be fully committed to achieving sales goals• Readiness to travel within assigned area 50 - 90% of the time• Readiness to visit the companys headquarters in Poland when needed • Driver’s license• Very good command of the English language in writing and speaking• Knowledge of MS Office;We offer:• Stable employment based on a B2B contract• Independent work position subordinate to the Sales Director• Motivating remuneration system based on performance• Work tools such as a business car, laptop, cell phone• Work in a team of young professionals• Work in a company with a friendly organizational culture• Work in the Czech Republic and Slovakia
Cena dohodou
Polsko
TOPNOUT

Personální asistentka - Praha - NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK 20 000,-
  • Soukromý

Personální asistentka - Praha - NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK 20 000,-

Máte alespoň malé zkušenosti na pozici asistenta/ky a tato práce vás baví a naplňuje? Umíte si poradit s různými typy úkolů a jste rád/a, když je každý den jiný? Pak by vás určitě mohla oslovit tato pozice.Mezi vaše hlavní úkoly pro vedení společnosti bude patřit:• Vedení kalendáře, travel management, administrativní podpora• Samostatná koordinace svěřených projektů administrativního charakteru• Organizace porad – příprava projednávané agendy, tvorba zápisů• Zpracování příležitostných objednávek a nákupy služeb a zboží, zajišťování drobného občerstvení• Ad hoc úkoly, které přinese pracovní denCo bychom rádi, aby pravá ruka vedení společnosti splňovala:• Schopnost samostatné práce – umění poradit si v každé situaci• Pečlivost, důslednost a schopnost dotahovat věci do cíle• Profesionální vystupování, diskrétnost• Perfektní znalost českého jazyka, zejm. písemnou formu• Znalost angličtiny slovem i písmem na úrovni B2• Dobrou znalost MS Office (Outlook, Word, Excel, Teams)• Řidičský průkaz skupiny BCo vám za to nabídneme:• Odpovídající finanční ohodnocení• Náborový příspěvek 20 000 Kč• Práci na HPP• 2 Happy days• Možnost HO, flexibilní pracovní dobu dle domluvy• Školení v rámci společnosti• MultiSport kartu• Možnost osobního rozvoje• Relaxační terasu
Cena dohodou
Praha
TOPNOUT



Hlídací pes
Nastavte si zdarma hlídácího psa
Upozornění na email na nové inzeráty z kategorie Pracovní místa.