1977 Ferrari 308 GTB

1 995 000 Kč (Cena dohodou)
Základní informace
Rok výroby: 1977
Barva: červená
Karosérie: coupé
Najeto [km]: 49600
Palivo: benzín
Převodovka: manuální
Technické informace
Objem [ccm]: 2926
Počet míst: do 2
Spotřeba do [L]: 14
Výkon [kW]: 177
Historie vozidla
Země původu: Dánsko
Další informace

Úžasný brzký Ferrari 308 s deaktivací 4 Weber karburátoru 3-litrový střední motor V8. To je nejžádanějších 308 všech dob. Auto má na kilometru 31 000 kilometrů.

Specifikace vozu:
VIN: 23033.
Datum výroby: listopad 1977.
Počitadlo kilometrů: 31 000 mil / 49600 km
Převodovka: 5stupňová manuální převodovka.
Motor: 8-válec. 2926 cc, 237 hp (177 kW) při 6600 ot / min, 4x Weber Carbs 40DCNF.

Historie Ferrari 308 v letech 1975-1985:
Opravdoví fanoušci Ferrari, kteří zůstali nepřesvědčeni, že Bertone navržený 308 GT4 2 + 2 byl skutečným nástupcem nádherného Dino 246, nechali své modlitby odpovědět, když byl Ferrari 308 GTB odhalen na Pařížské show v roce 1975. Ferrari se vrátil do Pininfariny na Styl 308 GTB a toto dvoumístné kupé uprostřed motoru sedělo na podvozku s rozvorem kol, který byl o osm palců kratší než GT4, na kterém byl založen.

Výroba byla zahájena s GTB Berlinetta v roce 1976, s variantou 308 GTS Targa, která byla představena v roce 1977. Prvních 712 308 Ferrari postavilo nosiče ze skleněných vláken dříve, než společnost přešla na ocel. Celkem bylo v letech 1976 až 1985 vyrobeno přes 12 000 308 let.

Tyto 3-litrové, V-8 poháněné ikony z 80. let představují vynikající způsob, jak vstoupit do vlastnictví Ferrari kvůli jejich snadnému vlastnictví, a lze je rozdělit do tří různých řad. Model 308 byl karburátor v letech 1976 až 1979, přičemž modely 1976 a 1977 byly obzvláště žádoucí kvůli agresivnějším vačkám a nedostatku emisního vybavení.

U variant 308 GTBi a GTSi v letech 1980 až 1982 bylo vstřikování paliva Bosch nahrazeno karburátory Weber předchozích generací a nakonec v roce 1983 Quattrovalvole (QV) 308GTB a 308 GTS představil čtyřventilové hlavy.

Cena: 76000 EUR (1 995 000 CZK), faktura s DPH (0% DPH) z Dánska, cena dohodou.
Auto bude vidět / sbírat v našem showroomu v Langeskov, Dánsko.
Kupujícímu poskytujeme 100% bezplatné doručení na jakoukoli adresu v CZ, SK, PL, UA.
Kontaktujte, domluvte si schůzku, dotazy, etc.

Číslo inzerátu: 9581571
Vložen: 2.8.2020
Zobrazení: 621x výpis, 17x detail
Možnost smlouvat: Ano
Stav věci: Použito
Více info: ZDE...
Sdílet inzerát:
Prodejce zatím nemá žádné hodnocení.

TOPněte a zviditelněte si svůj inzerát

Napište SMS ve tvaru:   BAZ  T  9581571  a zašlete na jedno z následujících čísel:

5 DNÍ za 20Kč

9002020(5 dní se budou nové inzeráty zobrazovat až Váma)

15 DNÍ za 50Kč

9002050(15 dní se budou nové inzeráty zobrazovat až Váma)

30 DNÍ za 99Kč

9002099(30 dní se budou nové inzeráty zobrazovat až Váma)

Služba je poskytována v síti operátorů Telefonica O2, T-Mobile, Vodafone na území České republiky (www.platmobilem.cz). Technicky zajišťuje: AXIMA SMS SERVICES s.r.o. V případě problémů kontaktujte infolinku na čísle +420 608 300 012 (pouze pracovní dny 8:00-16:00) nebo na emailu podpora@bazar.cz.

Prodávající
registrován od r. 2020, celkově inzeroval 42x
gk
Zobraz telefon neoveřen
Odpovědět na inzerát
Použitý email je již evidován u jedné z webových služeb, které provozuje společnost TANGER infosystems, s.r.o.. Uveďte správné heslo. (Zaslat)
0/2000
Tipy pro bezpečnější nákup

Další nabídky v kategorii Ostatni

1957 Austin Nash Metropolitan - Series III
  • Soukromý

1957 Austin Nash Metropolitan - Series III

Nádherný metropolitní produkt Austin Nash Series III v továrně Sunburst Yellow a kontrastní Snowberry White. Auto si zachovává svůj původní 1,5litrový motor a třístupňovou manuální převodovku. Auto má na počítadle ujetých kilometrů pouze 62 000 kilometrů. Byl proveden kompletní servis a kontrola a vůz je ve výborném mechanickém a kosmetickém stavu. Auto, které si můžete užít tak, jak je, pro nadcházející roky. Auto má dánský titul a papíry a vychází z dánského vlastnictví. Specifikace vozu:Počitadlo kilometrů: 62 000 kilometrůMotor: 1,5 litru, I4, 52 KMPřevodovka: 3stupňová manuální převodovka Historie metropolity Austin Nash - Series III:Listopad 1955 zahájil výrobu Metropolitan Series III (NK3) (počínaje VIN E21008 28. listopadu 1955). Přepracování v této době vidělo Metropolitan je B-Series motor se zvětšil v kapacitě k 1,498 cc (jak použitý v Austin A50 Cambridge). Leštěné oštěpy z korozivzdorné oceli na stranách těla umožnily začlenit nový dvoubarevný povrch, který měl kosmetický účinek na snížení, zeštíhlení a prodloužení vozu. Nové barvy exteriéru byly P905 „Karibská zelená“, P910 „Sunburst Yellow“ a P911 „Coral Red“ s kontrastem P909 „Snowberry White“. Mriežka byla také přepracována a kapota měla odstraněnou nefunkční kopečku kapuce. Společnost American Motors změnila označení na „Metropolitan 1500“, aby se odlišila od dřívějších 1200 modelů. Interiér byl také změněn tak, aby obsahoval houndstooth kontrolní materiál pro sedadla zdobená bílým vinylem. Přístrojová deska byla nyní také namalovaná černá, spíše než barva těla, jako tomu bylo v případě Metropolitanů řady I a II.Cena: 17 600 EUR (462 000 CZK), faktura s DPH (0% DPH) z Dánska, cena dohodou.Auto bude vidět / sbírat v našem showroomu v Langeskov, Dánsko.Kupujícímu poskytujeme 100% bezplatné doručení na jakoukoli adresu v CZ, SK, PL, UA.Kontaktujte, domluvte si schůzku, dotazy, etc.
462 000 Kč
Praha
Ferrari 348 TS TARGA, 1993
  • Soukromý

Ferrari 348 TS TARGA, 1993

Úžasný originální pozdní produkce 1993 Ferrari 348 TS Targa s pouze 62603 km na počítadle kilometrů. Vůz si zachovává svůj původní 3,4-litrový motor V8, čímž dosahuje výkonu 300 koní a 5stupňové manuální převodovky. Toto je číslo 11373 ve výrobní lince. Auto je ve vynikajícím mechanickém a kosmetickém stavu a lze si ho užít tak, jak je, po mnoho dalších let. Auto má dánský titul a papíry sahající až do nového.Uspořádání motorů uprostřed motoru napodobovalo v té době rozložení vozů Ferrari F1 a 3,4-litrový čtyřvačkový V-8 poháněl auto na 100 km / h za 5,6 sekundy na cestě k maximální rychlosti 275 km / h, zatímco standardní protiblokovací brzdy poskytovaly stejně působivé brzdné schopnosti.Specifikace vozu:Číslo VIN / podvozku: ZFFFA36S000094405Číslo sestavy: 11373Počitadlo kilometrů: 62603 kmMotor: 8-válec 3405cc / 300 hp Bosch Motronic PFIPřevodovka: 5stupňová manuálníVýkon: 5,6 sekund 0/100, nejvyšší rychlost 275 km / hHistorie Ferrari 348 v letech 1989-1995:Ferrari představil model 348 v roce 1989 jako dlouho očekávaný nástupce řady 308/328, která byla ve výrobě od roku 1976. Při dramatickém odklonu od svého předchůdce se 348 ujal stylistických podnětů od Testarossa s bočními radiátory a brzdí, zatímco má podélně namontovaný motor s příčnou převodovkou. Toto uspořádání uprostřed motoru napodobovalo v té době rozložení vozů Ferrari F1 a vypadalo jako „T“ v podobě plánu. Konstrukce pomohla centralizovat hmotu mezi koly (také vysvětluje označení „t“; kupé bylo 348 TB a verze s Targa byla 348 TS). 3,4 litrový čtyřvačkový V-8 s výkonem 300 koní.Cena: 61600 EUR (1 614 000 CZK), faktura s DPH (0% DPH) z Dánska, cena dohodou.Auto bude vidět / sbírat v našem showroomu v Langeskov, Dánsko.Kupujícímu poskytujeme 100% bezplatné doručení na jakoukoli adresu v CZ, SK, PL, UA.Kontaktujte, domluvte si schůzku, dotazy, etc.
1 614 000 Kč
Praha
1994 Ferrari 348 Spider - jeden z pouhých 1090 vyrobených
  • Soukromý

1994 Ferrari 348 Spider - jeden z pouhých 1090 vyrobených

Nádherný originální model pozdní výroby 1994 Ferrari 348 Spider s pouhým 68978 kilometry na počítadle kilometrů. Vůz si zachovává svůj původní 3,4-litrový motor V8 s 319 koňskými silami a 5stupňovou manuální převodovkou. Toto je číslo 14426 ve výrobní lince. Ozubený řemen byl vyměněn za 58 000 kilometrů. Originální kola a výfuk jsou součástí prodeje. Auto je ve vynikajícím mechanickém a kosmetickém stavu a lze si ho užít tak, jak je, po mnoho let. Auto má dánský titul a papíry.Uspořádání vozu uprostřed motoru napodobovalo rozložení vozů Ferrari F1 v té době a 3,4-litrový čtyřvačkový V-8 způsobil, že vůz dosáhl rychlosti 100 km / h za 5,6 sekundy na nejvyšší rychlost 275 km / h, zatímco standardní protiblokovací brzdy poskytovaly stejně působivé brzdné schopnosti.Specifikace vozu:Číslo VIN / podvozku: ZFFUA43B000097565Číslo sestavy: 14426Počitadlo kilometrů: 068978 kmMotor: 8-válec 3405cc / 319 hpPřevodovka: 5stupňová manuálníVýkon: 5,6 sekund 0/100, nejvyšší rychlost 275 km / hHistorie Ferrari 348 v letech 1989-1995:Ferrari představil model 348 v roce 1989 jako dlouho očekávaný nástupce řady 308/328, která byla ve výrobě od roku 1976. Při dramatickém odklonu od svého předchůdce se 348 ujal stylistických podnětů od Testarossa s bočními radiátory a brzdí, zatímco má podélně namontovaný motor s příčnou převodovkou. Toto uspořádání uprostřed motoru napodobovalo v té době rozložení vozů Ferrari F1 a vypadalo jako „T“ v podobě plánu.Na konci roku 1993 bylo 348 revidováno a představovalo jemné změny stylu a větší sílu. Byla také představena varianta 348 Spider (konvertibilní), v souladu s postupným vyřazováním Mondial Cabriolet. Bylo vyrobeno 1 090 kusů.Cena: 73300 EUR (1 925 000 CZK), faktura s DPH (0% DPH) z Dánska, cena dohodou.Auto bude vidět / sbírat v našem showroomu v Langeskov, Dánsko.Kupujícímu poskytujeme 100% bezplatné doručení na jakoukoli adresu v CZ, SK, PL, UA.Kontaktujte, domluvte si schůzku, dotazy, etc.
1 925 000 Kč
Praha
Austin-Healey Sprite Mark I, 1959r
  • Soukromý

Austin-Healey Sprite Mark I, 1959r

Krásný druhý rok výroby Austin-Healey Sprite Mark I z levého ruky ve skvělé kosmetické a mechanické kondici. Auto má tovární 1,1-litrový motor, čtyřstupňovou manuální převodovku a 66936 vyznačených kilometrů na kilometru. Auto má dánský titul a doklady z 27. února 1959. Specifikace vozu:Číslo VIN / podvozku: AN5 / 9667Počitadlo kilometrů: 66936 kilometrůMotor: 1,1-litrový řadový 4, 56 HPPřevodovka: čtyřstupňová manuální převodovkaPohon: Pohon zadních kol Historie Austin-Healey Sprite v letech 1958-1961:Austin-Healey Sprite, představený v roce 1959, pokračoval ve spolupráci mezi Austinem a Donald Healey Motor Company a využil další výhody masivního zásobníku dílů British Motor Corporation. Ačkoli to bylo zaměřeno na samém spodku trhu se sportovními vozy, Sprite použil moderní unibody a nabídl přesnou manipulaci, pokud skromné ??zrychlení z jeho horní ventilový motor řady 948cc A a převodovku se synchronizací na prvních třech rychlostních stupních. Aby se udržely nízké náklady, k nezávislému přednímu odpružení se připojila živá zadní náprava se čtvrteliptickými pružinami, brzdění bylo u předních a zadních bubnů a světlomety - původně zamýšlené vyskočit - byly upevněny v horní poloze. Díky šklebící se mřížce a těmto vypouleným světlometům bylo auto označeno jako „Bugeye“ Sprite nebo „Frogeye“ v U.K. Sprite rychle získal následující a mohli být viděni závodit několik desetiletí.Cena: 20 400 EUR (534 000 CZK), faktura s DPH (0% DPH) z Dánska, cena dohodou.Auto bude vidět / sbírat v našem showroomu v Langeskov, Dánsko.Kupujícímu poskytujeme 100% bezplatné doručení na jakoukoli adresu v CZ, SK, PL, UA.Kontaktujte, domluvte si schůzku, dotazy, etc.
534 000 Kč
Praha
1970 MG MGB GT
  • Soukromý

1970 MG MGB GT

Praktičtější MGB se zadním sedadlem. Auto má tovární 1,8-litrový motor, který vyrábí 94 brzdových výkonů z továrny a čtyřstupňovou manuální převodovku se synchro na všech rychlostních stupních. Auto má dánský titul a je zaregistrováno. Vychází z dlouhodobého dánského vlastnictví. Auto nemá žádné mechanické problémy a může se těšit tak, jak je po mnoho let.Specifikace vozu:VIN: GHD5UA200428GDatum výroby: 2/1970Počitadlo kilometrů: 16158Motor: 1,8 litru, 4 válce, 95 koníPřevodovka: 4stupňová manuální, vše synchronizovanéHistorie MG MGB v letech 1970-1974Mechanicky byl MGB pro rok 1970 jen málo změněn, udržel si svůj 1 798 ccm tlačný motor, čtyřstupňovou všesynchronní převodovku a všechny známé pojezdové ústrojí. Trochu se změnilo v roce 1972, ačkoli automobily na americkém trhu se vyznačovaly zrcadlem na pravých bočních dveřích a upravenou palubní deskou s odkládací schránkou na rukavice. Pro rok 1973 se tradiční chromový mřížkový rámeček vrátil s vložkou z černé síťoviny a GT byly znovu vyztuženy manšestrovou tkaninou na všech sedacích plochách. Začátkem roku 1974 vyrazili nárazníky nevzhledné černé na jezdce, kteří byli jen předzvěstí horšího. U modelů „1974 1“ v polovině roku byly MGB a MGB / GT zvednuty na jejich odpružení a vybaveny velkými předními a zadními nárazníky, aby splňovaly stále přísnější federální havarijní standardy s minimálními investicemi.Cena: 14700 EUR (391 000 CZK), faktura s DPH (0% DPH) z Dánska, cena dohodou.Auto bude vidět / sbírat v našem showroomu v Langeskov, Dánsko.Kupujícímu poskytujeme 100% bezplatné doručení na jakoukoli adresu v CZ, SK, PL, UA.Kontaktujte telefon, domluvte si schůzku, dotazy.
391 000 Kč
Praha




Hlídací pes
Nastavte si zdarma hlídácího psa
Upozornění na email na nové inzeráty z kategorie Ostatni.

toplist
Tyto stránky používají pro lepší výkon, cílený obsah a pro účely analýzy cookies. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Další informace | Beru na vědomí