Ostatní odborné knihy
v lokalitě Praha 



HDRI pro fotografy a pocitacove grafiky
  • Soukromý

HDRI pro fotografy a pocitacove grafiky

HDR v názvu knihy znamená High Dynamic Range a I je Imaging, dohromady tedy zobrazování vysokého dynamického rozsahu. Zachycení a následný tisk (nebo zobrazení) obrázků scén, které obsahují velmi vysoké rozdíly jasů, v provedení, které by se blížilo tomu, jak člověk takovou scénu vidí, je ve fotografii problémem od doby jejího vzniku. V současnosti neexistují fotoaparáty, které by umožnily zaznamenat plnou škálu jasů např. pohledu z místnosti na sluncem ozářenou krajinu nebo snímek se sluncem v záběru bez použití pomůcek (ND filtrů) nebo s omezením zaznamenaného rozsahu jasů (přepálená místa, zalité stíny). Kniha poodhaluje mnohá tajemství spojená s fotografováním a zobrazováním scén s vysokým dynamickým rozsahem. Ukazuje možnosti moderního software, popisuje techniky fotografování takovýchto scén a způsoby, jakými lze tyto obrázky dále zpracovávat, např. pro běžný tisk, se zachováním maximálního možného rozlišení jasových úrovní. HDRI nejsou obrázky, které můžete často vidět, s přepálenými světly, nepřirozeným rozložením tónů nebo „atraktivně“ posunutými barvami. Naopak – účelem HDRI je dokázat zobrazit takové snímky v podobě, která se maximálně blíží tomu, jak by člověk fotografovanou scénu viděl ve skutečnosti. Jak autor uvádí: HDRI představuje velký pokrok v technologii zpracování obrazu, a to posun tak revoluční, jako byl přechod od černobílých obrazů k barevným. HDRI je zatím posledním krokem, který posouvá možnosti digitálního obrazu před analogový. Kniha je plná praktických rad a tipů, hodnocení softwaru, workshopů, postupů a užitečných tutoriálů. Publikace se zaměřuje, vedle obecných a vysvětlujících částí, na dvě skupiny uživatelů: na fotografy a na počítačové grafiky. Fotografům jsou určeny zejména kapitoly o fotografování scén s vysokým dynamickým rozsahem, jak HDR obrázek vytvořit a dále upravovat, a jak z něj připravit působivý obraz vhodný pro tisk nebo prohlížení na monitoru.
170 Kč
Praha

Rozhodni se
  • Soukromý

Rozhodni se

Proč děláme špatná kariérní rozhodnutí, proč se vrháme do nevhodných vztahů, proč špatně investujeme své peníze, proč manažeři často chybují? Při rozhodování jsou totiž naše mozky často chyceny do pasti mocných předsudků a zbožných přání. Pokud opravdu toužíme dělat lepší rozhodnutí, tak musíme zjistit, jak funguje naše předpojatost, a naučit se ji ovládnout. Kniha nabízí neotřelé strategie a praktické techniky, které vedou ke správné a sebevědomé volbě. Nerozhodný čtenář se dozví, jak: - vypadají čtyři nejškodlivější sabotéři správného rozhodování - vybudovat správný rozhodovací postup - odložit klapky krátkozrakého uvažování - nepodlehnout rozhodovací paralýze - najít nové alternativy řešení - odhalit slepé uličky. Magazín Forbes označil knihu Rozhodni se! za jednu z nejužitečnějších novinek v oblasti byznysu: „Kniha vyniká svou čtivostí a srozumitelností, pronikavým pohledem na osobní i firemní chování a skvěle vybranými příklady z praxe. Rozhodně doporučujeme.“ bestseller č. 1 New York Times a Wall Street Journal CHIP HEATH působí jako profesor na Stanford Business School, kde vede přednášky na téma podnikové strategie a organizace. DAN HEATH působí jako vědec v Centru pro rozvoj společensky prospěšného podnikání na Duke University v Durhamu. Dříve pracoval jako výzkumný pracovník na Harvard Business School, také je zakladatelem vydavatelství vysokoškolských učebnic Thinkwell. Bratři Heathové jsou autory světových bestsellerů Made to Stick: Why Some Ideas Survive and Others Die (Jak zaujmout hned napoprvé) a Switch: How to Change Things When Change is Hard (Proměna).
60 Kč
Praha
Profesionalni image - jak vzbudit nejlepsi dojem v kazde situaci
  • Soukromý

Profesionalni image - jak vzbudit nejlepsi dojem v kazde situaci

Hledáte si nové zaměstnání?Chcete zlepšit své postavení nebo chcete dosáhnout zvýšení platu v současném zaměstnání?Blíží se důležitá prezentace?Zlepšuje váš vzhled vaše vyhlídky nebo je zničí ještě předtím, než vůbec začnete mluvit?Nezáleží na tom, jak jste chytří, horliví nebo jak tvrdě pracujete – pokud nevypadáte skvěle - v dnešním obchodním světě neuspějete. Váš vzhled je více než souborem oblečení, doplňků a vhodné úpravy – ve skutečnosti je to vaše osobní logo. Autorky poskytují nezbytné rady pro vytvoření a přizpůsobení vašeho profesionálního šatníku pro každý den a každou důležitou obchodní situaci.Kniha vám zodpoví ty nejnaléhavější otázky, jako například:Jaký je nejvhodnější vzhled pro nepříjemný pohovor?Jakým způsobem mám určit, v kterých barvách zazářím?Jak můžu vybrat styly a střihy, které budou lichotit typu mého těla?Jak mi volba vysoce kvalitního oblečení může ušetřit peníze?Jaké oblečení je příliš ležérní pro „neformální pátky“?Toto vydání bylo aktualizováno a obsahuje nové kapitoly věnované lidem silnější postavy. V českém vydání jsme používali odborné termíny, které jsou zažité u českých odborníků i veřejnosti. Ať už hodláte udělat kariéru v jakémkoliv oboru, nemůžete si dovolit nepřečíst tuto knihu.
80 Kč
Praha




Hlídací pes
Nastavte si zdarma hlídácího psa
Upozornění na email na nové inzeráty z kategorie Ostatní.