Administrativní pracovník oblastního provozního manažera 20h

130 Kč
Bolevec, Plzeň
Popis

Práce je vhodná pro OZP.
Náplň práce:
administrativní činnost
evidence pošty práce na počítači,
dobrá znalost Microsoft Office
po zaučení samostatnost
práci v prostředí stabilní české společnosti adekvátní mzdové ohodnocení
přátelský pracovní kolektiv
práci na hlavní pracovní poměr poloviční úvazek 20htýdně
perspektivu dlouhodobého a stálého zaměstnání
Plat 130kč
+ 1000,-osobní ohodnocení
Směny Po-Pa 8-12
Požadujeme Chuť do práce
Zodpovědnost by měla být samozřejmostí Nechodit na pracoviště!!!
První kontakt telefonicky 736646532 nebo emailem nabor@optimia.cz

Číslo inzerátu: 11728174
Místo: Bolevec, Plzeň
Vložen: 14.12.2023
Zobrazení: 2634x výpis, 90x detail
Možnost smlouvat: Ne
Stav věci: Použito
Sdílet inzerát:
Prodejce zatím nemá žádné hodnocení.

TOPněte a zviditelněte si svůj inzerát

Napište SMS ve tvaru:   BAZ  T  11728174  a zašlete na jedno z následujících čísel:

5 DNÍ za 20Kč

9033320(5 dní se budou nové inzeráty zobrazovat až Váma)

15 DNÍ za 50Kč

9033350(15 dní se budou nové inzeráty zobrazovat až Váma)

30 DNÍ za 99Kč

9033399(30 dní se budou nové inzeráty zobrazovat až Váma)

Služba je poskytována v síti operátorů Telefonica O2, T-Mobile, Vodafone na území České republiky (www.platmobilem.cz). Technicky zajišťuje: AXIMA SMS SERVICES s.r.o. V případě problémů kontaktujte infolinku na čísle +420 608 300 012 (pouze pracovní dny 8:00-16:00) nebo na emailu podpora@bazar.cz.

Prodávající (nehodnocen)
nabor2
Registrován od r. 2023, celkově inzeroval 143x
Odpovědět na inzerát
Použitý email je již evidován u jedné z webových služeb, které provozuje společnost TANGER infosystems, s.r.o.. Uveďte správné heslo. (Zaslat)
0/2000

Hledáte nebo nabízíte práci? Máme pro Vás tip: Zamestnani.cz
Tipy pro bezpečnější nákup


Lidé si také prohlíželi tyto inzeráty Pracovní místa

Samostatná mzdová účetní
  • Soukromý

Samostatná mzdová účetní

Co bude Vaším úkolem?• zodpovědnost za kompletní mzdovou agendu• zpracování mezd zaměstnanců• výpočet a zpracování nemocenských dávek• provádění měsíčních a ročních závěrek • komunikace s institucemi státní správy• zpracování cestovních příkazů/náhrad• zpracování statistických hlášení• personální administrativa (zpravování pracovních smluv, dohod a dalších souvisejících smluvních vztahů)• tvorba reportů dle požadavků vedoucích pracovníkůCo požadujeme?• SŠ vzdělání• zkušenosti na pozici mzdové účetní v posledních 3 letech• znalost mzdové a personální problematiky• znalost mzdové legislativy a souvisejících předpisů• velmi dobrou znalost MS Office (zejména Excel)• pečlivost, samostatnost• znalost účetního systému • zodpovědný přístup k přiděleným úkolůmCo můžeme nabídnout?• zázemí stabilní a prosperující společnosti• pracovní poměr na zkrácený úvazek• možnost profesního a osobního růstu• rozšiřování svých znalostí a dovedností• školení• přátelský kolektiv• po zapracování další možné benefity • nástup možný ihned nebo dle domluvy• nástupní plat bude sdělen při pohovoruDo výběrového řízení zařadíme kandidáty, kteří zašlou aktuální CV. Vhodné kandidáty budeme kontaktovat a pozveme na krátký osobní rozhovor.Kontakt: VODNÍ ZDROJE, a.s., Dřevěnkov 575, 273 02 TuchloviceTel: +420 607 885 708Email: podatelna@vodnizdroje.cz
Cena dohodou
Kladno




Hlídací pes
Nastavte si zdarma hlídácího psa
Upozornění na email na nové inzeráty z kategorie Pracovní místa.