Kompendium portretni fotografie

190 Kč
Praha
Popis

Světlo a svícení, kompozice, práce v ateliéru i mimo něj, fotografická výbava a mnoho dalšího pro fotografování portrétů – to je obsahem této knihy. Portrétní fotografie je žánr, se kterým se setká snad každý fotograf, a je jedno, zda jde o profesionála, amatéra, nebo úplného začátečníka. Mark Jenkinson, zkušený autor a fotograf, jehož snímky se objevují v časopisech jako Fortune, Vogue, Vanity Fair nebo Playboy, shrnul své zkušenosti a znalosti portrétní fotografie do této knihy. Na rozdíl od anglického originálu, který má v názvu slovo Course (tedy výukový kurz, přednáška nebo školení), jsme české vydání knihy nazvali Kompendiem, tedy souhrnem poznatků z daného oboru. Na trhu existují příručky, které se portrétní fotografií zabývají vždy z jednoho úzkého pohledu (většinou se jedná o pózy nebo o svícení, např. publikace Fotografie a světlo), tato kniha však prochází postupně všechny aspekty portrétní fotografie. Začíná kapitolou věnovanou historickým základům, včetně malířství a počátků fotografie, a sahající až do blízké budoucnosti, kam patří třeba trojrozměrná fotografie. Druhá kapitola se zabývá fotografickou technikou, samozřejmě s ohledem na využití v portrétní fotografii. Další dvě kapitoly, Světlo a svícení a Kompozice a kontext, spolu velmi úzce souvisejí. Je to právě schopnost využít světlo a různé druhy svícení, které společně s kompozicí dokážou vytvořit působivý a vypovídající portrét. V současné knize o fotografii samozřejmě nemůže chybět část věnovaná počítačovému zpracování a úpravám snímků. Autor provede čtenáře základy úprav ve dvou dnes nejrozšířenějších aplikacích: Lightroom a Photoshop společnosti Adobe. Další dvě kapitoly se zabývají prostředím, ve kterém portrét vzniká – fotografováním v ateliéru a mimo něj včetně portrétování ve vlastním prostředí, v podmínkách charakteristických pro model. Kniha je zakončena rozhovory s několika portrétními fotografy a doporučeními pro ty, kteří by chtěli vstoupit na dráhu profesionálního fotografa.

Číslo inzerátu: 11810681
Místo: Praha
Vložen: 17.1.2024
Zobrazení: 872x výpis, 27x detail
Možnost smlouvat: Ne
Stav věci: Použito
Sdílet inzerát:
Prodejce zatím nemá žádné hodnocení.

TOPněte a zviditelněte si svůj inzerát

Napište SMS ve tvaru:   BAZ  T  11810681  a zašlete na jedno z následujících čísel:

5 DNÍ za 20Kč

9033320(5 dní se budou nové inzeráty zobrazovat až Váma)

15 DNÍ za 50Kč

9033350(15 dní se budou nové inzeráty zobrazovat až Váma)

30 DNÍ za 99Kč

9033399(30 dní se budou nové inzeráty zobrazovat až Váma)

Služba je poskytována v síti operátorů Telefonica O2, T-Mobile, Vodafone na území České republiky (www.platmobilem.cz). Technicky zajišťuje: AXIMA SMS SERVICES s.r.o. V případě problémů kontaktujte infolinku na čísle +420 608 300 012 (pouze pracovní dny 8:00-16:00) nebo na emailu podpora@bazar.cz.

Prodávající (nehodnocen)
dacanek789
Registrován od r. 2023, celkově inzeroval 501x
poslední přihlášení: Slovakia
Zobraz telefon oveřen
Odpovědět na inzerát
Použitý email je již evidován u jedné z webových služeb, které provozuje společnost TANGER infosystems, s.r.o.. Uveďte správné heslo. (Zaslat)
0/2000
Tipy pro bezpečnější nákup


Lidé si také prohlíželi tyto inzeráty Ostatní

Rozhodni se
  • Soukromý

Rozhodni se

Proč děláme špatná kariérní rozhodnutí, proč se vrháme do nevhodných vztahů, proč špatně investujeme své peníze, proč manažeři často chybují? Při rozhodování jsou totiž naše mozky často chyceny do pasti mocných předsudků a zbožných přání. Pokud opravdu toužíme dělat lepší rozhodnutí, tak musíme zjistit, jak funguje naše předpojatost, a naučit se ji ovládnout. Kniha nabízí neotřelé strategie a praktické techniky, které vedou ke správné a sebevědomé volbě. Nerozhodný čtenář se dozví, jak: - vypadají čtyři nejškodlivější sabotéři správného rozhodování - vybudovat správný rozhodovací postup - odložit klapky krátkozrakého uvažování - nepodlehnout rozhodovací paralýze - najít nové alternativy řešení - odhalit slepé uličky. Magazín Forbes označil knihu Rozhodni se! za jednu z nejužitečnějších novinek v oblasti byznysu: „Kniha vyniká svou čtivostí a srozumitelností, pronikavým pohledem na osobní i firemní chování a skvěle vybranými příklady z praxe. Rozhodně doporučujeme.“ bestseller č. 1 New York Times a Wall Street Journal CHIP HEATH působí jako profesor na Stanford Business School, kde vede přednášky na téma podnikové strategie a organizace. DAN HEATH působí jako vědec v Centru pro rozvoj společensky prospěšného podnikání na Duke University v Durhamu. Dříve pracoval jako výzkumný pracovník na Harvard Business School, také je zakladatelem vydavatelství vysokoškolských učebnic Thinkwell. Bratři Heathové jsou autory světových bestsellerů Made to Stick: Why Some Ideas Survive and Others Die (Jak zaujmout hned napoprvé) a Switch: How to Change Things When Change is Hard (Proměna).
60 Kč
Praha




Hlídací pes
Nastavte si zdarma hlídácího psa
Upozornění na email na nové inzeráty z kategorie Ostatní.